Call Staff

Call Staff nopeuttaa asiakkaan ja henkilökunnan yhteydenpitoa. Asiakkaan omasta mobiililaitteesta lähettämä pavleuviesti tavoittaa henkilökunnan suoraan ja nopeasti.

Call Staff -palvelu mahdollistaa nopean ja helpon yhteydenpidon henkilökunnan ja asiakkaan välillä mobiililaitteella. Asiakkaan omasta mobiililaitteesta lähettämä palveluviesti tavoittaa henkilökunnan suoraan, ja nopeasti.

Henkilökunta näkee reaaliajassa näyttöpäätteeltä saapuvan palveluviestin. Näyttöpäätteenä voi toimia esimerkiksi henkilökunnan oma kännykkä tai tabletti. Asiakkaan lähettämästä sanomasta saadaan informaatiota, joka kertoo täsmällisesti missä pöydässä, paikassa, huoneessa tai rakennuksessa asiakas on, sekä millaista palvelua asiakas haluaa tai millaisesta ongelmasta on kyse.

Call Staff -palvelun käyttö on turvallista ja se on käyttäjäystävällinen. Tärkeä tietoturvallisuuteen liittyvä yksityiskohta on se, että palvelunkäyttäjän ei tarvitse ladata mobiililaitteeseensa sovellusta tai applikaatiota jotta hän voisi käyttää palvelua, sillä palvelu on selainpohjainen. Kaikilla niillä mobiililaitteilla, jotka ovat yhteydessä internettiin ja joilla voi surffata internetissä, ovat yhteensopivia Call Staff -palvelun kanssa.

Palvelu voidaan dynaamisesti räätälöidä yrityksen yksilöllisiin tarpeisiin, olipa kyse sitten isosta tai pienestä yrityksestä. Call Staff -palvelu mahdollistaa kustannustehokkuuden sekä sen, että asiakastyytyväisyys on huippuluokkaa ilman että, palkkakustannukset kasvavat.

Asiakkaalla on palveluviestiä lähettäessään erilaisia palveluviestipainiketta, joista hän valitsee juuri senhetkiseen tarpeeseensa sopivimman palveluviestin.

Esim.
Haluan tarjoilijan pöytään
Haluan tehdä lisätilauksen
Lasku kiitos

Palveleva henkilökunta, joka saa täsmällisen tiedon asiakkaan tarpeista, pystyy nopeasti reagoimaan lähetettyyn palveluviestiin.

Call Staff -palvelu toimii henkilökunnan tukena. Call Staff -palvelu ei korvaa palvelevaa henkilökuntaa, eikä sitä elämystä, minkä asiakas saa siitä, että asiansa osaava henkilökunta palvelee ja ottaa huomioon maksavan asiakkaan.

Call staff mahdollistaa sen, että asiakasta palvellaan entistäkin nopeammin ja tehokkaammin. Tyytyväinen asiakas palaa aina varmemmin takaisin, kun palvelu on ollut toimivaa ja hyvää.

Call Staff on henkilökunnan työkalu, jolla saadaan aikaiseksi lisämyyntiä, kustannustehokkuutta ja tyytyväisiä asiakkaita ilman, että henkilökuntaresursseja lisätään.

Call Staff -palvelu antaa apua myös ennalta-arvaamattomiin tilanteisiin. Tilanteisiin, joissa palveleva henkilökunta joutuu työskentelemään vajaalla miehityksellä. Call Staff välittää tiedon asiakkaan tarpeista henkilökunnalle niissäkin tapauksissa, joissa asiakas ei ole pystynyt perinteisin menetelmin tekemään haluamaansa lisätilausta tai pyytämään laskua. Näissä tilanteissa tehdään se myynti, mikä muuten jäisi tekemättä. Ja ennen kaikkea asiakas pidetään tyytyväisenä.

Call Staff -palvelun käyttö on helppoa.
Palvelua haluava asiakas surffaa mobiililaitteellaan osoitteeseen CALLSTAFF.FI

Tämän jälkeen palvelu kysyy asiakkaalta: "Anna pöydän numerokoodi."
Tämän jälkeen asiakas syöttää numerokoodin, joka on luettavissa pöydällä olevasta palveluesitteestä.

Asiakkaan mobiililaitteeseen aukeavat palvelupainikkeet ja sen jälkeen palvelukutsujen lähettäminen henkilökunnan päätelaitteeseen on mahdollista.

Call Staff -palvelun käyttö on turvallista ja se on käyttäjäystävällinen. Tärkeä yksityiskohta on se, että palvelunkäyttäjän ei tarvitse ladata mobiililaitteeseensa sovellusta tai applikaatiota, jotta hän voisi käyttää palvelua. Palvelu on selainpohjainen. Kaikilla niillä mobiililaitteilla, jotka ovat yhteydessä Internettiin ja joilla voi surffata Internetissä, ovat yhteensopivia Call Staff -palvelun kanssa.

Improve nominee information